Tuesday, April 10, 2007

En module 6 en 7 ?

Tijdens module 6 heb ik deze blog opgestart (omdat ik niet kon deelnemen aan de flashmeetings en we in de module Didactische competentie algemeen reeds met een digitale portfolio werken, besloot ik dat een blog aanmaken dé keuzeopdracht voor mij was). De idee om de digitale portfolio niet binnen de leeromgeving, maar bvb. op een blog als deze te bewaren, neem ik zeker mee !

Tijdens module 7 dacht ik na over netwerken binnen de GPB-opleiding (zie discussieforum 7)... Of een netwerk over de muren van het CVO heen voor cursisten interessant zou zijn; ik ben er nog niet uit... Maar een netwerk over het CVO heen voor de docenten ? In het kader van de nakende hervorming van de lerarenopleiding zou dat misschien nog niet zo'n slecht idee zijn ! Tenzij de techniek een hinderpaal vormt ? Want na Elise chatten, bloggen, wikiën en google-doccen wij er wel op los, maar dit geldt niet voor iedereen, hé ?!

Karlien.

No comments: